مرکز تخصصی درمان بیماری‌های شقاق، بواسیر، فیستول، کیست مویی، زگیل تناسلی و آبسه مقعدی با لیزر

معیارهایی برای انتخاب بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران
معیارهای انتخاب بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران

۴ معیار برای انتخاب بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران

0
(0)

بیماری شقاق مقعدی یکی از بیماری‌های دردناک مقعدی است که باعث ایجاد احساس سوزش و خارش در مقعد شده و در اثر پارگی انتهای راست روده یا عضلات دهانه مقعد می‌شود. اگر بخواهید شقاق را درمان کنید و درد و سوزش مقعد را از بین ببرید، بهتر است تا به بهترین کلینیک لیزر شقاق در تهران مراجعه کنید. برای انتخاب بهترین مرکز برای درمان شقاق با لیزر بایستی به ۴ نکته دقت داشته باشید که بعد از بررسی ماهیت بیماری شقاق مقعدی، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

بیماری شقاق چیست و چه علائمی دارد؟

شقاق مقعدی یا فیشر آنال (Anal Fissure) یک زخم طولی در دهانه مقعد یا انتهای راست روده (در داخل کانال مقعد) است که به دنبال آسیب دیدگی و پارگی روده و عضلات اسفنکتر اتفاق می‌افتد. از جمله رایج ترین علائمی که نشان می‌دهد شما به شقاق مبتلا شدید عبارتند از:

  • درد حین اجابت مزاج
  • سوزش و خارش مقعد
  • ترشحات بد بو و مخاطی حین دفع
  • خون قطره‌ای و رنگ روشن در مدفوع
  • ترک و زخم‌های قابل مشاهده روی پوست اطراف مقعد

شقاق مقعدی که می‌تواند در اثر ابتلا به یبوست شدید، زایمان، رابطه جنسی مقعدی و یا بیماری‌های التهابی روده مانند کولیت اولسراتیو به وجود می‌آید، به کمک لیزرهای پرتوان CO2 در بهترین مرکز لیزر شقاق در غرب یا شرق تهران، قابل معالجه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: رابطه جنسی مقعدی چه عوارضی دارد؟

‌بهترین کلینیک لیزر شقاق در تهران کجاست؟بهترین کلینیک لیزر شقاق در تهران

بهترین و تخصصی‌ترین کلینیکی که بتواند شقاق را درمان کنید، کلینیکی است که:

  • از کادر پزشکی حرفه‌ای و ماهری برخوردار باشد.
  • بتواند در کمترین زمان ممکن بیماری فیشر را درمان کند.
  • از تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته برای درمان برخوردار باشد.
  • بهترین دکتر شقاق را برای ترمیم بافت و درمان این عارضه مقعدی در کادر پزشکی خود داشته باشد.

کلینیک لیزر شفا، اولین کلینیک تخصصی درمان بیماری‌های مقعدی و نشیمنگاهی با لیزر، یکی از “بهترین مراکز لیزر شقاق در تهران” است که در غرب تهران واقع شده و می‌تواند با استفاده از لیزر، بیماری شقاق شما را در کمتر از ۱ ساعت درمان کند.

تعیین نوبت تلفنی برای درمان شقاق مقعدی در کلینیک تخصصی لیزرشفا در غرب تهران

در بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران از چه تجهیزاتی استفاده می‌شود؟

بهترین مراکز لیزر شقاق در تهران از تجهیزاتی پیشرفته و به روز استفاده می‌کنند تا بتوانند درمان شقاق با لیزر را با حداقل و کمترین میزان درد و خونریزی انجام دهند. یکی از تجهیزات به روز و بسیاری مهمی که در کلینیک لیزر شفا مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه لیزر CO2 پرتوان و فرکشنال است که از گاز کربن دی اکسید برای استریل کردن و همچنین ایحاد برش‌های دقیق استفاده می‌کند.

کلینیک لیزر شفا یک مجموعه تخصصی درمان بیماری‌های مقعدی با لیزر است که با بیش از ۱۷ سال سابقه، به عنوان اولین مرکز تخصصی در زمینه لیزر بیماری‌های نشیمنگاهی در حال فعالیت است و از دستگاه‌های خارجی و باکیفیت استفاده می‌کند. علاوه بر تجهیزات و روش‌های مدرن برای درمان، مهارت و تجربه کادر پزشکی لیزرشفا هم توانسته است رضایت خاطر بسیاری از بیماران را به خود جلب کند.

با ویروس گوارشی جدید تابستان امسال بیشتر آشنا شوید.

مزایای درمان در مراکز لیزر شقاق در تهران چیست؟

اگر بخواهیم به مزیت درمان شقاق با لیزر در بهترین مرکز لیزر شقاق در شهر تهران و یا سایر شهرهای ایران بپردازیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. برخورداری مرکز از تجهیزات پیشرفته و به روز
  2. استفاده کردن از متدهای درمانی نوین برای درمان شقاق با لیزر
  3. برخورداری از کادر پزشکان آقا و خانم برای دادن آزادی به بیمار در انتخاب پزشک معالج
  4. متخصص بودن کادر درمان و برخورداری از تجربه‌های زیاد و موفق در امر درمان شقاق مقعدی با لیزر
  5. برخورداری از یک برنامه درمانی اختصاصی و متدهای متفاوت از سایر کلینیک‌های لیزر شقاق مقعدی

کلینیک لیزر شفا مجموعه‌ای است که نه تنها کادر مجرب پزشکان آقا و خانم را به خود اختصاص داده، بلکه از یک برنامه درمانی اختصاصی برخوردار است. این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا ابتدا یک مشاوره رایگان تلفنی داشته باشید. سپس در صورتی که بیماری شما حاد نباشد، ابتدا یک برنامه غذایی سالم و حرکات ورزشی مفید برای شقاق را به شما می‌دهد و در نهایت اگر درمان‌های خانگی شقاق پاسخگو نبود، از جراحی سرپایی شقاق با لیزر استفاده خواهد شد.

“کلینیک لیزرشفا اولین و تخصصی‌ترین مرکز درمان شقاق با لیزر در شهر تهران بوده که هیچ گاه جراحی با لیزر را تنها راه درمان نمی‌داند! بلکه پزشکان این مجموعه مشاوره رایگان، تغییر عادات غذایی و یا درمان‌های خانگی را اولین راه درمان می‌دانند و در صورت بهبود پیدا نکردن شما از لیزرهای پیشرفته استفاده خواهند کرد.”

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران به این معیارها دقت کنید!

اگر به دنبال انتخاب بهترین مرکز برای لیزر شقاق و همچنین بهترین دکتر شقاق در تهران هستید، توصیه می‌شود تا ۵ معیار زیر را درباره کلینیک لیزر شقاق در تهران مورد بررسی قرار دهید:

  1. کلینیک از تیم و کادر پزشکی با تجربه و متخصص برخوردار باشد:

تخصص و تجربه در سابقه کاری و همچنین نتایج رضایت بخش از عمل‌های جراحی لیزر شقاق خلاصه می‌شود. سعی کنید مرکزی را برای درمان انتخاب کنید که از بهترین دکتر برای درمان شقاق در کادر پزشکی خود برخوردار باشد.

  1. کلینیک از تجهیزات و دستگاه‌های لیزری پیشرفته برخوردار باشد:

اگر کلینیک لیزر شما تجهیزات جدید، پیشرفته و نوین را از کشورهای خارجی وارد کند و برای جراحی‌ها از آن‌ها استفاده کند، می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  1. نتایج جراحی‌های گذشته مطلوب و قابل مشاهده باشند:

کمتر مرکزی را پیدا می‌کنید که درصد بالایی از مراجعان آن‌ها نتایج خوب و رضایت بخشی را تجربه کرده باشند. شما می‌بایست مرکزی را برای درمان خودتان انتخاب کنید که علاوه بر سابقه و تجربه درخشان، توانسته باشد رضایت بیماران را از درمان شقاق با لیزر بدست آورده باشد.

شما می‌توانید برای مشاهده ویدیوی رضایت بیماران از درمان در کلینیک لیزرشفا به صفحه اینستاگرام این مجموعه مراجعه فرمایید.

  1. از مشاوره رایگان قبل از درمان برخوردار باشد:

ممکن است شما در شرایطی از بیماری قرار گرفته باشید که نیازی به جراحی در همان مراحل اولیه ندارید اما نیاز به مشورت با یک پزشک دارید تا بدانید بهترین راه برای بهبود درد و خونریزی زخم شقاق چیست؟ دکتر داوود تاجبخش در کلینیک لیزرشفا امکان مشاوره رایگان پیش از درمان را برای شما فراهم کرده است.

دریافت مشاوره مستقیم و رایگان با دکتر داود تاجبخش با شماره ۰۹۳۷۱۳۰۹۳۷۶

هزینه درمان شقاق با لیزر در مراکز درمانی چقدر است؟هزینه درمان شقاق با لیزر

هزینه درمان شقاق یا فیشر مقعدی با لیزر در سال ۱۴۰۲ در مراکز گوناگون، بین ۴ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است. با این حال تمامی مراکز درمانی از قانون مصوب هزینه جراحی شقاق با لیزر در سال 1402 پیروی می‌کنند و با توجه به معیارهای زیر، هزینه‌ی متفاوتی از شما دریافت خواهند کرد:

  • مهارت و تجربه پزشک متخصص در جراحی شقاق با لیزر
  • دستمزد بهترین دکتر شقاق و کادر پزشکی مجموعه
  • تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده در مرکز
  • منطقه قرار گیری کلینیک و یا مرکز درمانی

هزینه عمل جراحی شقاق با لیزر در مطب، طرف قرار داد با بیمه نیست. اما شما می‌توانید پرونده‌ها پزشکی و هزینه‌های صرف شده را به مرکز بیمه تکمیلی خود ارسال کنید و هزینه آن را از بیمه دریافت کنید.

بیشتر بدانید: بیماری فیستول چیست و چه راه‌هایی برای درمان آن وجود دارد؟

کلینیک لیزر شفا؛ کلینیک تخصصی درمان بیماری‌های مقعدی با لیزر

اگر قصد دارید تا تنها در یک جلسه درمانی، به صورت سرپایی و فوری با کمترین میزان درد، خونریزی و عوارض بعد از جراحی شقاق مقعدی خود را درمان کنید؛ کافی است تا همین حالا با کلینیک لیزرشفا تماس بگیرید. کلینیک لیزرشفا بهترین مرکز درمان شقاق با لیزر در غرب تهران با سابقه‌ای بیش از 17 سال می‌باشد. این مجموعه همچنین در طی این سال‌ها توانسته است بیش از 20 هزار عمل موفقیت آمیز را در کارنامه کاری خود جای دهد.

لیزرشفا اولین و تخصصی‌ترین مرکز لیزر شقاق در تهران و سایر بیماری‌های نشیمنگاهی در تهران است که از کادر پزشکی ماهر و باتجربه‌ای تشکیل شده است.

برای تعیین نوبت درمان در کلینیک لیزرشفا می‌توانید با شماره مطب 02122361071 تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول شما درباره "بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران"

به طور کلی لیزر شقاق معایب خاصی ندارد. با این حال احساس کمی سوزش‌ و خارش مقعدی ممکن است آزار دهنده باشد که با مراقبت‌های بعد از جراحی بهبود پیدا می‌کند.
همانطور که گفتیم هزینه آن بین ۴ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است و با توجه به معیارهای دیگر، ممکن است کم و زیاد شود.
مصرف غذاها و میوه و سبزیجات سرشار از فیبر، نوشیدن روزانه ۶ الی ۸ لیوان آب در روز و پرهیز از مصرف غذاهای سرخ کردنی و برنج از جمله مراقبت‌های بعد از عمل شقاق با لیزر می‌باشند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

از راست به چپ به ما امتیاز دهید.

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای‌ها: 0

بدون امتیاز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس با ما مسیریابی