جدیدترین روش درمان بواسیر کشف شد!
جدیدترین روش درمان بواسیر

درمان بواسیر به روش میکروویو نیدل

میکروویو نیدل (MicroWave Needle) یا مایکروویو تراپی (Microwave Therapy) روشی نوین و بسیار موثر در درمان، تسکین و کاهش درد مقعدی ناشی از بواسیر می‌باشد. اگر به دنبال یک راهکار خوب و مناسب برای درمان بواسیر خودتان هستید، می‌توانید از میکروویو نیدل استفاده کنید.

البته جایگزین‌های بسیار مفیدتر و شناخته شده تری از قبیل درمان بواسیر با لیزر فرکشنال و CO2 وجود دارد، که می‌تواند همان کارآیی میکروویو نیدل را داشته باشد!

در ادامه بیشتر با جدیدترین روش درمان بواسیر آشنا خواهیم شد.

روش میکروویو نیدل برای درمان بواسیر چیست؟

متد درمانی میکروویو نیدل روشی است که در آن از یک سوزن نیمه رسانا استفاده می‌شود. این سوزن به دقت بسیار بالایی بر روی ناحیه‌ی مقعدی که دچار بیرون زدگی زده شده و با استفاده از امواج رادیویی و مایکروویوی، بافت بیرون زده مقعد را خشک کرده و منجر به از بین رفتن آن می‌شود.

“Microwave Needle Therapy is a newer method for treating hemorrhoids. In this procedure, a semi-conductive needle is precisely inserted into the area of the hemorrhoids and microwave energy is used to stimulate the affected tissues causing them to shrink.”

“سوزن درمانی با امواج رادیویی یا میکروویو نیدل جدیدترین روش درمان بواسیر یا هموروئید می‌باشد. در این روش از یک سوزن نیمه رسانا که به طور دقیق وارد ناحیه بواسیر می‌شود استفاده شده و به کمک انرژی و امواج مایکروویو، تحریک بافت‌های آسیب دیده به منظور کوچک کردن آن‌ها انجام خواهد شد.”

سوزاندن بیرون زدگی مقعدی به کمک نیدل مخصوص به این روش درمانی انجام شده و بعد از آنکه بافت هموروئید کاملاً خشک شد، به کمک تیغ جراحی بریده خواهد شد. در نهایت ناحیه مقعدی پانسمان شده و عمل جراحی بواسیر به اتمام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: چه مشاغلی بیشتر به بواسیر مبتلا می‌شوند؟ + راه های درمان بواسیر چیست؟

۵ مزیت روش درمانی میکروویو نیدل برای درمان بواسیر

• سرعت بالا و به صورت سرپایی
  • عدم نیاز به بیهوشی کامل بیمار
  • استفاده از بی ‌حسی موضعی جهت کاهش درد
  • عدم ایجاد حساسیت و مشکلات جانبی بعد از درمان
  • دقت بسیار بالای میکروویو نیدل در مقایسه با سایر روش های درمان بواسیر

تعیین نوبت برای درمان سرپایی و فوری بواسیر با لیزر

تاثیر میکروویو نیدل در درمان بواسیر چیست؟

مهم‌ترین تاثیر میکروویو نیدل بر درمان بواسیر، از بین بردن بواسیرهای خارجی، متورم و دردناکی است که نشستن و حتی راه رفتن را برای شما سخت و دشوار کرده است! این روش همچنین قادر به کاهش میزان درد و خونریزی بواسیر داخلی، به کمک تحریک این بافت از طریق امواج رادیویی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: علت خونریزی بواسیر چیست؟

معایب و عوارض میکروویو نیدل برای درمان بواسیر

مانند هر روش درمانی دیگری که برای رفع خونریزی و درمان بیرون زدگی مقعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد، روش میکروویو نیدل نیز از عوارض احتمالی زیر برخوردار خواهد بود:

• درد و احساس سوزش در ناحیه تحت درمان
  • خونریزی و دفع همراه با خون
  • عفونت در ناحیه تحت درمان

اگر درد شکم دارید، این مطلب برای شماست!

بعد از عمل میکروویو نیدل برای درمان بواسیر چه باید کرد؟

اگر می‌خواهید که از درد و خونریزی بعد از عمل جراحی بواسیر با میکروویو نیدل در امان باشید، به شما توصیه می‌کنیم تا تمام توصیه‌ها و دستوراتی که پزشک برای به شما می‌گوید را با دقت بسیار بالا رعایت کنید.

رعایت این دسته از نکاتی که توسط پزشک متخصص بیماری های مقعدی به شما توصیه می‌شود، هرگونه علائم نامطلوب و عوارضی که ممکن است بعد از عمل تجربه کنید را از بین خواهد برد.

درمان بواسیر یا هموروئید با جدیدترین متدها در کلینیک لیزرشفا