جراحی لیزر فیستول در تهران و درمان آن در کلینیک معتبر شفا | دکتر داود تاج بخش
لیزر فیستول مقعدی در تهران

جراحی لیزر فیستول در تهران و درمان آن

اگر فیستول داشته باشید و پزشک متخصص کلورکتال عمل جراحی لیزر فیستول را به شما پیشنهاد کرده باشد، حتماً این سوال برایتان پیش آمده است که بهترین مرکز برای لیزر فیستول در تهارن کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

مرکز لیزر شفا اولین مرکز تخصصی جراحی فیستول با لیزر شهر تهران و در ایران می باشد که از سال ۸۴ بصورت حرفه ای مشغول فعالیت می‌باشد.

اما پیش از آنکه به ویژگی‌های یک کلینیک خوب برای لیزر فیستول بپردازیم، ابتدا بایستی بیماری فیستول و علائم آن را به طور مختصر شرح دهیم.

بیماری فیستول مقعد چیست؟

فیستول یک مجرای غیر عادی در پوست اطراف مقعد است که باعث اتصال انتهای رکتوم (راست روده) به سطح پوست می‌شود. فیستول انواع مختلفی دارد که به شکل ظاهری آن بستگی دارد. فیستول مقعدی می‌تواند یک و یا دو سوراخ حاوی چرک و عفونت در اطراف مقعد را تشکیل دهد و بوی بدی از خود ترشح کند.

علائم فیستول مقعدی

اگر فیستول مقعدی داشته باشید، علائم و نشانه‌های زیر را تجربه خواهید کرد:

• خونریزی از پشت
  • احساس درد در ناحیه مقعد
  • تب، لرز و احساس خستگی
  • خروج چرک و عفونت از سوراخ فیستول
  • آبسه‌های مکرر عفونی در ناحیه مقعدی
  • خارش، تورم و یا قرمزی پوست اطراف مقعد

فیستول مقعدی می‌تواند در اثر آبسه‌های مقعد مکرر، بیماری‌های مزمن پوستی، التهاب روده و یا عفونت‌های مقاربتی ایجاد شود.

جراحی فیستول با لیزر در تهران

مهم‌ترین نکته در درمان فیستول مقعدی، درمان دارویی به کمک آنتی بیوتیک برای کاهش چرک و عفونت ناشی از فیستول می‌باشد. دقت داشته باشید که به غیر از جراحی فیستول با لیزر یا به صورت سنتی، هیچ راه دیگری برای درمان فیستول وجود نخواهد داشت!

درمان دارویی یا حتی درمان‌های خانگی نقش مکمل دارند و به شما کمک می‌کنند تا قبل از مراجعه به مطب پزشک متخصص، از شر درد، خارش و یا تورم مقعد خلاص شوید.

عمل جراحی فیستول با لیزر چگونه است؟

عمل فیستول مقعدی با لیزر، در کلینیک یا مطب به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری شدن درمان می‌شود. بعد از مراجعه به مطب برای لیزر درمانی، پزشک داروی بی حسی موضعی را به ناحیه مقعد و محل جراحی تزریق می‌کند.

جراح بعد از انجام بی حسی موضعی با يک ميله مخصوص (probe) اقدام به مشخص كردن مسير مي‌كند و سپس مسير فيستول را به كمک ليزر co2 بطور كامل باز کرده و يا آن را برمی‌دارد. بعلت حداقل صدمه توسط ليزر، بيمار می‌تواند به راحتی از روز بعد عمل به زندگی عادی خودش برگردد و یا دفع مدفوع راحتی داشته باشد.

کلینیک لیزرشفا اولین مرکز تخصصی درمان بیماری‌های مقعدی در تهران است که از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها برای درمان فیستول با لیزر استفاده می‌کند و بهترین انتخاب شما برای درمان می‌باشد.

مزایای جراحی فیستول با لیزر در تهران چیست؟

لیزر درمانی که امروزه جایگزین خوبی برای جراحی سنتی فیستول به شمار می‌رود، دارای 6 مزیت و ویژگی زیر می‌باشد:

1. عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان

بعد از جراحی فیستول با لیزر، نیازی به بستری شدن در بیمارستان و یا بیهوشی عمومی نیست. در عمل فیستول با لیزر، بی حسی به صورت نخاعی انجام شده و هیچ ترسی نخواهد داشت.

بعد از آنکه عمل جراحی لیزر فیستول تمام شود، بیمار می‌تواند مرخص شود و بر خلاف جراحی سنتی، برای استراحت به خانه برود و تغذیه عادی خود را داشته باشد.

دقت داشته باشید که بهتر است تا بعد بی حسی چند روز در منزل استراحت کنید تا بدون درد و احساس ناراحتی به سرکار و زندگی روزمره خود برگردید.

2. عدم نیاز به پانسمان‌های داخلی

بعد از جراحی فیستول با لیزر، بر خلاف جراحی سنتی، نیازی به پانسمان‌های داخلی و توپی ندارید. معمولاً بعد از لیزر یک گاز استریل به عنوان پانسمان روی زخم جراحی قرار می‌گیرد.

3. حداقل درد و خونریزی

درد و خونریزی بعد از عمل فیستول با لیزر نسبت به جراحی سنتی آن، بسیار کم است. با این حال ۶ تا ۸ هفته بعد از جراحی فیستول مقعدی با لیزر ممکن است کمی درد و خونریزی قطره‌ای داشته باشید.

اگر شدت درد و خونریزی زیاد بود، بهتر است تا در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنید.

4. عدم انتقال بیماری‌های عفونی

بعد از جراحی فیستل با لیزر، شانس انتقال عفونت‌های خطرناک مثل هپاتیت که در جراحی سنتی محتمل است، وجود ندارد.

5. ترمیم سریع زخم

پروب لیزر دارای قسمتی مشابه با چاقو جراحی است که اشعه لیزر با گاز  CO2 در آن وجود دارد. با بریدن هر بافت به واسطه این اشعه، محل جراحی همزمان با برش ترمیم می‌شود و اثری از خونریزی حین جراحی وجود نخواهد داشت.

6. عدم آسیب رسانی به بافت

لیزر دقت بسیار بالایی دارد و بر خلاف جراحی سنتی که تیغ آن ممکن است به بافت مقعد آسیب بزند، هیچ خطری برای بافت مقعد نداشته و آسیبی به آن وراد نمی‌کند.

کلینیک لیزر شفا تهران

آیا جراحی لیزر فیستول درد دارد؟

خیر. معمولاً بعد از بی حسی دردی احساس نمی‌کنید. اما بعد از عمل کمی احساس ناراحتی خواهید داشت که این امر عادی بوده و به مرور زمان طی ۶ الی ۸ هفته بهبود پیدا خواهد کرد.

هزینه عمل جراحی لیزر فیستول چقدر است؟

هزینه عمل جراحی فیستول با لیزر در تهران به معیارهای مختلفی بستگی دارد و باعث می‌شود تا بین رنج ۶ تا ۸ میلیون تومان متغیر باشد. البته اگر تعداد فیستول و شدت آسیب دیدگی زیاد باشد، ممکن است که هزینه عمل بیشتر هم بشود!

کسب اطلاعات بیشتر از هزینه عمل لیزر فیستول در تهران و شرایط بیمه تکمیلی در کلینیک لیزرشفا

آیا جراحی لیزر در تهران شامل بیمه می شود؟

خیر. معمولاً بیمه جراحی های سرپایی مانند لیزر فیستول را برعهده نمی‌گیرد. اما برخی از مراکز بیمه‌ای یا بیمه‌های تکمیلی، کل یا بخشی از این هزینه جراحی را پوشش می‌دهند.

درمان سریع فیستول

تجربیات کلینیک لیزر شفا در سعادت آباد تهران

کلینیک لیزر شفا با بیش از ۱۷ سال سابقه و بیش از ۲۲ هزار جراحی موفقیت آمیز، به عنوان اولین کلییک لیزر بیماری‌های مقعدی در تهران می‌شود. کلینیک تخصصی لیزرشفا فقط و فقط بر روی جراحی بیماری‌های مقعدی با لیزر تمرکز داشته و تمامی متخصصین در این رابطه دور یکدیگر گرد آمده‌اند.

تعداد بیمارانی که در کلینیک لیزر شفا در ماه معاینه و ویزیت می‌شوند، چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد مشابه می‌باشد. خود این امر سبب می‌شود تا بعد از مدتی در مورد این نوع بیماریها تجربه عملی خیلی بهتری کسب نماید، هر مریضی را متناسب با موقعیت بیماریش و وضعیت بیماریش معالجه نموده و در نتیجه کارها بسیار تخصصی‌تر و بهتر و دایرکته شده تر می‌باشند. نقش تجربه پزشک از آن جهت مهم است که می‌تواند با دقت و تخصص بیشتری بیماران را معالجه کند و هیچ آسیبی به بافت مقعد وارد نکند.
دکتر داود تاج بخش همواره در این سالها سعی نموده تا از دستگاه های لیزر متعدد جهت درمان استفاده نمایند .

آدرس کلینیک لیزر شفا در سعادت آباد

آدرس: تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406
تلفن: 02122361071 و 02122361072

کلینیک لیزر شفا سعادت آباد

شماره های تماس: 02122361071 و 02122361072

تسهيلات لیزر فیستول در تهران برای بیماران خارج از تهران

با توجه به اينكه عمل با ليزر بیماری های نشیمنگاه در سایر شهرها هنوز وجود نداشته و اينكه اكثرا اشخاصی که از خارج از تهران جهت درمان به تهران سفر می نمایند، مكاني جهت ماندن در تهران نداشته و حتما بایستی در هتل و یا منزل اقوام و خویشان خود اسكان نمایند که خود این امر سبب تحميل هزينه اضافی و همچنین مشکلاتی دیگر ميگردد.
با توجه به نکات اشاره شده در بالا، كلنيك ليزر شفا تصميم دارد از اين پس نسبت به پذيرش بيماران شهرستاني خارج از نوبت اقدام نموده بطوریکه پس از تماس تلفني يا ايميل از سوی متقاضیان در نزدیک ترین زمان تعیین وقت نموده و در همان روز فرآیند ویزیت و در صورت نیاز اقدام به عمل ليزر براي بيماران نمايد بطوريكه بیماران عزیز بتوانند در همان روز به شهر خود بازگردند.
با توجه مزیت های بسیار تاثیرگذار عمل لیزر نسبت به جراحی معمولی كه دیگر نيازی به بستري و بيهوشي ندارد ، بیماران پس از عمل لیزر می توانند به راحتی به شهر خود بازگردند.
همچنين تلفن ٢٢٣٥٩١٣٥ به بيماران شهرستاني اختصاص داده تا سريعتر نوبت دهی انجام گردد.

پزشک متخصص فیستول در تهران