جراحی لیزر آبسه مقعدی در تهران و درمان آن در کلینیک معتبر شفا | دکتر داود تاج بخش
جراحی لیزر آبسه در تهران

جراحی لیزر آبسه در تهران و درمان آن

مرکز لیزر شفا اولین مرکز تخصصی جراحی آبسه مقعدی با لیزر شهر تهران و در ایران می باشد که از سال ۸۴ بصورت حرفه ای مشغول فعالیت می باشد. این مرکز با مدیریت دکتر داود تاج بخش آغاز به کار کرد و دراین مدت بیشاز چند هزار جراحی لیزر آبسه مقعدی موفق انجام شده است.

جراحی آبسه مقعدی با لیزر در تهران

درمان این بیماری به این روش هست که حتما بایستی دمل و چرک تخلیه و درناژ آبسه مقعدی انجام شود. در برخی مواقع برخی پزشکان غیر جراح به غلط آنتی بیوتیک تجویز می نمایند به این امید که تاثیر گذار باشد اما این مورد بی تاثیر بوده و سبب حاد شدن بیماری میشود.

درمان و جراحی با لیزر آبسه مقعد

تخلیه آبسه با جراحی براحتی توسط پزشک متخصص جراح انجام میشود چه جراحی با چاقو و چه با لیزر.

ولی نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که جراحی با لیزر برای بیمار نیز بسیار راحت تر است زیرا به صورت سرپایی با بی حسی موضعی و با یک برش با لیزر می باشد که دیگر نیازی به بیهوشی و بستری در بیمارستان ندارد و چرک تخلیه میشود.

بعد از اینکه چرک تخلیه می شود داخل حفره کاملا تمیز شده و روی حفره پانسمان می شود.

پس از جراحی لیزر معمولاً بیمار دردش همان لحظه خوب شده و چند ساعت بعد که دیگر چرکی نبوده تا وارد دستگاه گردش خون شود تا باعث علائم تب و لرز و بدن درد شود، بیمار بهبود پیدا می کند و بعد از مدتی کم می تواند به کارهای معمولی خود بپردازد و به دستشویی برود.

البته نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که بعد از هر دستشویی به خوبی آن ناحیه را شسته و روی آن پانسمان می گذارند.

اگر به دنبال لیزر آبسه مقعدی در تهران هستید مطمئن باشید لیزر شفا یکی از بهترین گزینه های درمانی شما خواهد بود.

آیا جراحی لیزر آبسه درد دارد؟

معمولا بعد از بیحسی موضعی بیمار دردی احساس نمیکند

هزینه عمل جراحی لیزر آبسه

هزینه دقیق جراحی لیزر آبسه مقعدی بستگی به میزان وسعت و شدت بیماری دارد، زیرا  هزینه عمل جراحی این بیماری را نمیتوان دقیق و بدون معاینه پیشین اعلام نمود، در این مورد پس از معاینه توسط پزشک متخصص هزینه دقیق قابل بیان خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه های جراحی با لیزر و نحوه پوشش بیمه درمانی این بیماری اینجا کلیک نمائید.

آبا جراحی لیزر در تهران شامل بیمه می شود؟

معمولا بیمه جراحی های سرپایی را برعهده نمی گیرد اما برخی مراکز بیمه ای یا بیمه های تکمیلی هستند که کل یا بخشی از این هزینه جراحی را پوشش می دهند.

مزایای لیزر آبسه مقعدی

1- مدت زمان کوتاه جراحی

عمل معمولا بمدت 15 دقیقه الی 30 دقیقه در کلینیک یا مطب انجام و بیمار بعد از عمل مرخص می شود و  معمولا در منزل حداکثر یک روز استراحت خواهد نمود.

2- عدم ابتلا به بیماری آمبولی

همانطور که اشاره شد یکی از مزایای جراحى با ليزر آبسه مقعدی سرپا شدن بيمار بلافاصله بعد از ليزر می باشد كه اين امر بخصوص در بيماران با سن بالا كه بى تحركى طولانى مدت بدنبال جراحى سنتى دارند؛ منجر به لخته شدن خون (آمبولى) در رگهاى پاها مى گردد که خطرناک بوده و ممکن است سبب بيمارى بسيار خطرناك آمبولى شود که درمان بسيار سختى دارد و گاها منجر به مرگ بيمار مى گردد.

3- حداقل بودن درد و خونریزی

درد بعد از عمل با لیزر آبسه مقعدی نسبت به جراحی سنتی بسیارکمتر و میزان خونریزی نیز کمتر است همچنین میزان عود کمتر است.

4- عدم نیاز به پانسمان داخلی

نیازی به پانسمان داخلی (توپی یا تامپون) ندارد که معمولا در جراحی سنتی اجباری و خارج کردن آن بسیار دردناک است.

5- عدم انتقال عفونت های خطرناک

انتقال عفونت های خطرناک مثل هپاتیت که در جراحی سنتی محتمل است در عمل با لیزر وجود ندارد.

6- برگشت سریع به روال عادی روزمره

بیماری پس از جراحی لیزر آبسه مقعدی در سریعترین زمان ممکن می تواند فعالیت های روزمره خود را از سر گیرد و بعد از عمل لیزر تغذیه معمولی و دفع مدفوع داشته باشد در حالی که در جراحی سنتی اصل بر عدم تغذیه حداقل برای 24ساعت و سپس تغذیه با سوپ برای به تاخیر انداختن دفع برای مدت چند روز می باشد.

7- بی حسی موضعی جایگزین بیهوشی عمومی

نیازی به بیهوشی عمومی و یا بی حسی نخاعی ندارد و با بی حسی موضعی جراحی صورت می گیرد.

8- اثری از اسکار بزرگ و محل زخم بزرگ نیست

در جراحی با لیزر حداقل آسیب به بافت اطراف ناحیه درگیر بیماری وارد خواهد شد به گونه ای که میزان محل زخم یا همان اسکار بسیار کوچک تر خواهد بود.

9- جراحی سرپایی می باشد و نیازی به بستری در بیمارستان ندارد

جراحی سرپایی بوده و نیازی به بستری در بیمارستان که یکی از علل ترس بیماران است نداشته و متعاقب آن نیازی به استراحت چند روزه در منزل که از ضروریات جراحی سنتی است را ندارند و از روز بعد از عمل میتوانند به سرکار خود بازگردند زیرا بیمار بیهوشی نگرفته و درد زیادی بعد از عمل ندارد.

درمان سریع آبسه مقعدی
درمان سریع آبسه مقعدی با جراحی لیزر براحتی قابل انجام است.

تجربیات کلینیک لیزر شفا در سعادت آباد تهران

دکتر داود تاج بخش از سال 1382 به بعد تصمیم گرفتند که یک کلینیک خصوصی تاسیس کرده و فعالیت هایی که تا به حال در بخش عمومی بوده را در بخش خصوصی از لیزر و درمان بیماریهای نشیمنگاه استفاده نمایند. این کلینیک فقط و فقط بر روی بیماری های مقعدی تمرکز داشته و تمامی متخصصین در این رابطه دور یکدیگر گرد آمده اند.

این در صورتی است که برخی از کلینیک ها گهگاهی بیماری های مقعد هم جراحی میکند. یک جراحی عمومی ممکنه در سال؛ ۱۰ جراحی هموروئید یا فیستول و آبسه و … انجام دهد اما کلینیک لیزر شفا به طور متوسط در ماه حدود ۵۰ تا ۱۰۰ مورد از این موارد بیماران را با لیزر درمان می نمایند. چیزی در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ مورد مشابه در ماه ویزیت می شوند که خود این امر سبب می شود تا بعد از مدتی در مورد این نوع بیماریها تجربه عملی خیلی بهتری کسب نماید، هر مریضی را متناسب با موقعیت بیماریش و وضعیت بیماریش معالجه نموده و در نتیجه کارها بسیار تخصصی تر و بهتر و دایرکته شده تر می باشند.

چرا نقش تجربه بسیار مهم است؟ این نکته حائز اهمیت می باشد که حتما جراحی لیزر یا حتی جراحی سنتی بایستی تحت نظارت پزشک با تجربه صورت گیرد تا اشتباها عضله کنترل کننده دفع و گاز در طی جراحی بریده نشود در غیر اینصورت سبب بی اختیاری در دفع و گاز خواهد شد. دکتر داود تاج بخش همواره در این سالها سعی نموده تا از دستگاه های لیزر متعدد جهت درمان استفاده نمایند .

تهران سعادت آباد

آدرس : تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406
تلفن : 02122361071 و 02122361072

کلینیک لیزر شفا سعادت آباد

شماره های تماس: 02122361071 و 02122361072

تسهيلات جهت لیزر آبسه درتهران برای بيماران خارج از تهران

با توجه به اينكه عمل با ليزر بیماری های نشیمنگاه در سایر شهرها هنوز وجود نداشته و اينكه اكثرا اشخاصی که از خارج از تهران جهت درمان به تهران سفر می نمایند ، مكاني جهت ماندن در تهران نداشته و حتما بایستی در هتل و یا منزل اقوام و خویشان خود اسكان نمایند که خود این امر سبب تحميل هزينه اضافي و همچنین مشکلاتی دیگر ميگردد.
با توجه به نکات اشاره شده در بالا ، كلنيك ليزر شفا تصميم دارد از اين پس نسبت به پذيرش بيماران شهرستاني خارج از نوبت اقدام نموده بطوریکه پس از تماس تلفني يا ايميل از سوی متقاضیان در نزدیک ترین زمان تعیین وقت نموده و در همان روز فرآیند ويزيت و در صورت نیاز اقدام به عمل ليزر براي بيماران نمايد بطوريكه بیماران عزیز بتوانند در همان روز به شهر خود بازگردند.
با توجه مزیت های بسیار تاثیرگذار عمل لیزر نسبت به جراحی معمولی كه دیگر نيازی به بستري و بيهوشي ندارد ، بیماران پس از عمل لیزر می توانند به راحتی به شهر خود بازگردند.

همچنين تلفن ٢٢٣٥٩١٣٥ به بيماران شهرستاني اختصاص داده تا سريعتر نوبت دهي انجام گردد.

پزشک متخصص فیستول در تهران