مرکز تخصصی درمان بیماری‌های شقاق، بواسیر، فیستول، کیست مویی، زگیل تناسلی و آبسه مقعدی با لیزر

چطور بهترین مرکز لیزر بواسیر در تهران را انتخاب کنیم؟ - دکتر داود تاجبخش
لیزر بواسیر در تهران

عمل لیزر بواسیر در تهران

5
(1)

لیزر هموروئید در تهران یکی از بهترین و موثرترین راهکارها برای درمان بیرون‌زدگی‌های بواسیر است. اما یکی از معضلاتی که امروزه بیماران هموروئیدی درگیر آن هستند، انتخاب بهترین مرکز درمان بواسیر می‌باشد. عمل بواسیر در کلینیک‌های معتبر توسط بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران انجام شده و می‌تواند با کمترین میزان درد و خونریزی و عارضه جانبی همراه باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با مزایا و عوارض لیزر بواسیر در تهران و همچنین نکاتی که در انتخاب بهترین مرکز درمان بواسیر تاثیر گذار هستند را به شما معرفی کنیم.

درمان و جراحی بواسیر با لیزر

درمان بواسیر در تهران در کلینیک‌های معتبری همچون کلینیک لیزر شفا، توسط دستگاه‌های پیشرفته مانند لیزر پرتوان CO2 انجام می‌شود. در روش لیزر درمانی، ابتدا داروی بی‌حسی تزریق شده و توده‌ها تحت بی‌حسی موضعی قرار می‌گیرند. سپس از اشعه پرتوان و استریل گاز CO2 برای بریدن و از بین بردن توده‌ها استفاده خواهد شد.

تکنیک لیزر بواسیر در طهران یک تکنیک مدرن و جایگزینی با عارضه بسیار کمتر بوده که دوران نقاهت کمتری نیز خواهد داشت.

مزایای لیزر بواسیر چیست؟

از جمله مزایای رایج لیزر بواسیر در تهران و در کلینیک‌های تخصصی بیماری‌های نشیمنگاهی، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • با کمترین میزان درد و خونریزی
  • کاهش شانس عود مجدد بیماری
  • عدم نیاز به پانسمان داخلی و توپی
  • درمان سرپایی و عدم نیاز به بیهوشی
  • عدم نیاز به بستری شدن در بیمارستان
  • ترمیم اعصاب و عروق بریده شده حین جراحی
  • کاهش شانس ابتلا به بی اختیاری مدفوع و گاز روده
  • کاهش شانس ابتلا به بیماری‌های عفونی و خطرناک مانند هپاتیت
  • بهبودی سریع‌تر و امکان بازگشت به فعالیت‌های روزانه  ۲۴ ساعت بعد از عمل

پیشنهاد میکنیم این مطلب را نیز بخوانید: مزایای درمان با لیزر بواسیر

عوارض درمان هموروئید با لیزر

مانند هر روش دیگری، لیزر درمانی هم از قائده عوارض جانبی مستثنا نیست. لیزر هموروئید گرچه با کمترین میزن درد و خونریزی همراه است، اما ممکن است برای برخی افراد درد بیشتر، هزینه بالاتر و یا بروز مشکلاتی نظیر عفونت را به همراه داشته باشد!

اگر بعد از عمل بواسیر با لیزر در تهران شاهد درد شدید، خونریزی و یا عفونت غیر عادی بودید، بهتر است در اولین فرصت جهت معاینه به جراح خود مراجعه کنید.

۶ معیار مهم برای انتخاب بهترین مرکز لیزر بواسیر در تهران

۶ معیار مهمی که پیش از انتخاب بهترین مرکز درمان بواسیر در تهران بایستی به آن‌ها دقت کنید عبارتند از:

1. بررسی هزینه عمل در کلینیک:

هزینه و قیمت عمل لیزر بواسیر در تهران به معیارهای مختلفی از جمله تجربه و تخصص پزشکان، منطقه جغرافیایی کلینیک، نوع و وضعیت وخامت بیماری و همچنین دستمزد جراحان بستگی دارد. بهتر است پیش از عمل حتماً توسط کلینیک مورد نظر معاینه شوید و قیمت را پرس و جو کنید.

تعرفه جراحی بواسیر با لیزر در سال ۱۴۰۳ چیزی در حدود ۴ تا ۱۰ میلیون تومان تخمین زده شده اما ممکن است در کلینیک‌های مختلف ،کمی تفاوت قیمت وجود داشته باشد.

کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عمل لیزر بواسیر در کلینیک لیزر شفا از اینجا

2. بررسی تجربه بیماران قلبی:

بهتر است پیش از وقت گرفتن برای جراحی، ابتدا تجربیات سایر بیماران را از طریق کامنت‌های وبسایت و یا کامنت‌های پست‌های اینستاگرامی بررسی کنید و رضایت بیماران از کلینیک را بسنجید.

3. بررسی تجهیزات و دستگاه‌های لیزر:

بهتر است به دنبال انتخاب مرکزی باشید که از دستگاه‌ها، ابزارها و تجهیزات استاندارد و به روز برای جراحی استفاده کند. چرا که اگر ابزار استاندارد و باکیفیت نباشد ممکن است نتیجه عمل شما موفقیت آمیز نباشد!

کلینیک لیزر شفا به عنوان اولین مرکز تخصصی درمان بیماری‌های نشیمنگاهی با لیزر، به ابزارهای استاندارد از قبیل لیزر پرتوان CO2 مجهز می‌باشد.

تعیین نوبت برای معاینه و جراحی در کلینیک لیزر شفا

4. بررسی راهکارهای جایگزین برای جراحی:

به دنبال انتخاب مرکز لیزر بواسیری باشید که جراحی را اولین راه چاره برای درمان بواسیر شما نداشته باشد. یعنی بهتر است به دنبال مرکزی باشید که بتواند برای درجات ابتدایی بیماری راهکارهایی از قبیل تغییر عادات غذایی و یا ورزش کردن را پیشنهاد بدهد و اگر بیماری در درجات سخت‌تر بود، از جراحی لیزر بواسیر استفاده نماید.

برای تعیین نوبت اینترنتی ویزیت و درمان بیماری بواسیر با لیزر در کلینیک لیزر شفا، این فرم را پر کنید.

ویدیو صحبت های دکتر داود تاجبخش درباره بیماری بواسیر و درمان آن

5. بررسی منطقه جغرافیایی مطب:

بهتر است مطب یا کلینیکی را انتخاب کنید که از لحاظ جغرافیایی در نزدیکی محل زندگی شما یا حداقل در شهری که در آن زندگی می‌کنید باشد! اگر کلینیک خوب و معتبری در محل زندگی شما وجود ندارد، می‌توانید به مراکزی مراجعه کنید که روند جراحی بواسیر و مرخص شدن شما را در کمتر از ۱ روز انجام دهند.

کلینیک لیزرشفا در غرب تهران از این امکان برخوردار بوده و بیماران عزیز شهرستانی می‌توانند با وقت قبلی به مرکز مراجعه کرده و بعد از مرخص شدن به شهر خودشان بازگردند.

بیشتر بخوانید: تسهیلات ویژه کلینیک لیزرشفا برای بیماران شهرستان

6. بررسی تجارب و سوابق پزشکان:

بررسی کادر پزشکان آقا و خانم کلینیک‌های لیزر بواسیر در تهران، یکی دیگر از معیارهای مهم در انتخاب کلینیک می‌باشد. قبل از مراجعه به مطب، مطمئن شوید که پزشکان و جراحان حاضر در کلینیک لیزر بواسیر، از تجربه، مهارت، تخصص و سابقه خوبی در زمینه جراحی بواسیر با لیزر در تهران برخوردار باشند.

برای انتخاب بهترین مرکز لیزر شقاق در تهران، این نکات را در نظر داشته باشید!

کلینیک لیزر شفا تهران

ویدیو رضایت بیمار بعد از لیزر بواسیر در کلینیک لیزرشفا

هزینه عمل جراحی لیزر بواسیر یا هموروئید

هزینه دقیق جراحی لیزر هموروئید بستگی به میزان وسعت و شدت بیماری دارد. چرا که هزینه عمل جراحی بواسیر با لیزر را نمی‌توان دقیق و بدون معاینه پیشین اعلام کرد. اما به طور میانگین قیمت لیزر بواسیر در تهران بین ۴ الی ۱۰ میلیون تومان تخمین زده شده است.

کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه جراحی هموروئید با لیزر و نحوه پوشش این بیماری توسط بیمه، از اینجا

آیا جراحی لیزر در تهران شامل بیمه می شود؟

معمولا بیمه جراحی‌های سرپایی را برعهده نمی‌گیرد. اما برخی مراکز بیمه‌ای یا بیمه های تکمیلی، کل یا بخشی از این هزینه لیزر بواسیر در تهران را پوشش می‌دهند.

بهترین پزشک برای درمان بواسیر با لیزر

دکتر داوود تاجبخش یکی از بهترین و برجسته ترین پزشکانی است که در حوزه درمان بیماری های مقعدی با لیزر مشغول به فعالیت است. ایشان توانسته با مهارت و زبر دستی بالا و همچنین استفاده از به روز تجهیزات پزشکی، به درمان بیماران هموروئیدی کمک کند.

اگر به دنبال بهترین دکتر لیزر بواسیر در تهران هستید، بی‌شک دکتر داوود تاجبخش بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. شما می‌توانید جهت تعیین وقت یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید. 

چرا کلینیک لیزر شفا؟

لیزر شفا، اولین کلینیک تخصصی لیزر بیماری‌های مقعدی با لیزر در غرب تهران است که با بیش از ۱۷ سال سابقه و ۲۰ هزار عمل موفقیت آمیز، توانسته است رضایت بیماران و مراجعه کنندگان خود را کسب کند. علت برتری کلینیک لیزر شفا نسبت به سایر کلینیک‌های لیزر بواسیر در تهران را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. دارا بودن تسهیلات برای بیماران شهرستانی اعم از معاینه و درمان یک روزه
  2. رعایت اصول بهداشتی و تمیز و استریل بودن تمام لوازم جراحی
  3. به کار بردن بهترین و بروزترین تجهیزات جراحی و لیزر درمانی
  4. بروز بودن و دانش پزشکی بالای متخصصان کلینیک لیزر شفا
  5. رضایت بیش از ۲۰ هزار بیمار از عمل بواسیر در این کلینیک
  6. برخورداری از کادر پزشکان آقا و خانم در مجموعه
  7. مهارت، تخصص و تجربه بالای پزشکان کلینیک

آدرس مرکز درمان تخصصی بیماری‌های مقعدی در تهران

آدرس: تهران سعادت آباد، میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، مجتمع پایدار، طبقه چهارم، واحد 406

شماره های تماس: 02122361071 و 02122361072

شماره های تماس: 02122361071 و 02122361072

تسهيلات جهت لیزر بواسیر در تهران برای بيماران خارج از تهران

با توجه به اينكه عمل با ليزر بیماری های نشیمنگاه در سایر شهرها هنوز وجود نداشته و اينكه اكثرا اشخاصی که از خارج از تهران جهت درمان به تهران سفر می نمایند ، مكاني جهت ماندن در تهران نداشته و حتما بایستی در هتل و یا منزل اقوام و خویشان خود اسكان نمایند که خود این امر سبب تحميل هزينه اضافي و همچنین مشکلاتی دیگر مي‌گردد.

با توجه به نکات اشاره شده در بالا، كلنيك ليزر شفا تصميم دارد از اين پس نسبت به پذيرش بيماران شهرستاني خارج از نوبت اقدام نموده بطوریکه پس از تماس تلفني يا ايميل از سوی متقاضیان در نزدیک ترین زمان تعیین وقت نموده و در همان روز فرآیند ويزيت و در صورت نیاز اقدام به عمل ليزر برای بيماران نمايد بطوريكه بیماران عزیز بتوانند در همان روز به شهر خود بازگردند.

با توجه مزیت های بسیار تاثیرگذار عمل لیزر نسبت به جراحی معمولی كه دیگر نيازی به بستري و بيهوشي ندارد، بیماران پس از عمل لیزر می توانند به راحتی به شهر خود بازگردند.

همچنين تلفن ٢٢٣٥٩١٣٥ به بيماران شهرستاني اختصاص داده تا سريعتر نوبت دهی انجام گردد.

پزشک متخصص فیستول در تهران

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

از راست به چپ به ما امتیاز دهید.

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

بدون امتیاز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس با ما مسیریابی