مرکز تخصصی درمان بیماری‌های شقاق، بواسیر، فیستول، کیست مویی، زگیل تناسلی و آبسه مقعدی با لیزر

بهترین پزشک (دکتر) متخصص جراح بواسیر یا هموروئید | کلینیک لیزر شفا مطمئن و معتبر
بهترین پزشک متخصص جراح بواسیر و هموروئید

بهترین پزشک متخصص جراح بواسیر و هموروئید

5
(1)

بیماری بواسیر یا همان هموروئید که شامل هموروئید خارجی یا ترومبوزه نیز می باشد، امروزه بسیار شایع شده و تقریبا تمامی افراد حداقل یکبار به این بیماری مبتلا شده اند که برخی از این نفرات دردی را تجربه نمیکنند و فقط یک بیرون آمدگی از مقعد خود را مشاهده می نمایند و برخی از این نفرات که بیماری همورئید آنها شدید شده و اقدام به درمان نمی نمایند درد بسیار شدیدی را تجربه می کنند.

پزشک متخصص بواسیر

برای درمان بواسیر نزد چه پزشک متخصصی باید رفت؟

این سوال برای خیلی ها مطرح شده که بهترین پزشک متخصص جهت درمان و جراحی هموروئید کیست؟ و به کجا بایستی مراجعه نمایند. در واقع زمانی که علائم بیماری هموروئید ظاهر میشوند بیمار به دنبال درمان آن خواهد رفت و بهترین پزشک جهت مراجعه، “متخصص جراح عمومی” می باشد.

متخصص هموروئید یا بواسیر خانم در تهران

فرقی ندارد که پزشک معالج شما خانم باشد یا آقا، اما برخی بانوان عزیز (حدود 40درصد از آن ها) تمایل دارند که حتما توسط پزشک متخصص بواسیر خانم ویزیت و درمان شوند. کلینیک تخصصی لیزر شفا دارای کادر تخصصی متخصصان خانم بواسیر جهت راحتی درمان این بانوان عزیز می باشد.

متخصص دکتر بواسیر خانم چه تخصصی باید حتما باشد؟

پزشک متخصصی که بتواند هم بیماری را بخوبی تشخیص دهد و هم درمان درمان دارویی مناسب تجویز کند یا بتواند در صورت جراحی نیز سریعا دست بکار شود حتما بایستی متخصص جراحی عمومی باشد.

دکتر متخصص جراح بواسیر خانم
پزشک خانم جهت معاینه، درمان و جراحی لیزر بواسیر در کلینیک لیزر شفا

متخصص هموروئید آقا در تهران

همانطور که در بالاتر گفته شد فرقی ندارد که پزشک معالج شما خانم باشد یا آقا، اما برخی آقایان همانند خانم ها (حدود 30درصد از آن ها) تمایل دارند که حتما توسط پزشک متخصص بواسیر آقا ویزیت و درمان شوند. کلینیک تخصصی لیزر شفا دارای کادر تخصصی متخصصان مرد بواسیر جهت راحتی درمان این عزیزان می باشد.

دکتر متخصص جراح بواسیر آقا

آیا تجربه پزشک متخصص نقشی در درمان دارد؟

متاسفانه بیماران به دلیل عدم داشتن درد مراجعه به موقع به پزشک را به تاخیر می اندازند که برخی مواقع این امر سبب دچار شدن به درد شدید در ناحیه مقعد میشود و شخص زمان کافی برای یافتن پزشک مجرب در درمان بواسیر را ندارد و فقط بدنبال رهایی از این بیماری خواهد بود و جهت درمان همورئید به سراغ اولین پزشکی که می تواند خواهد رفت، اما سوال اینجاست آیا هر پزشک متخصص جراحی عمومی بخوبی می تواند این بیماری را درمان نماید؟ جواب این سوال را در پایین خواهید یافت.

نقش پزشک در درمان بیماری هموروئید

از آنجا که بیماری هموروئید انواع مختلفی دارد و برای درمان هر نوع و یا درجه آن نوع، درمان ممکن است متفاوت باشد پس تشخیص اولیه نوع هموروئید یا بواسیر توسط پزشک بسیار مهم می باشد که اینجاست که تجربه پزشک نیز مهم خواهد بود علاوه بر این اگر پزشک بدرستی نوع هموروئید را بدرستی تشخیص داد بایستی تجربه مناسب جهت چگونگی تجویز دارو مناسب را داشته باشد تا سبب عود بیشتر بواسیر نشود.

نقش تجربه پزشک در جراحی بواسیر

جراحی هموروئید نیازمند دارا بودن همزمان دانش و تجربه کافی می باشد در صورتی که پزشک تجربه کافی نداشته باشد و جراحی بدرستی انجام نشود درصد  احتمال بی اختیاری بیمار بعد از جراحی بسیار زیاد خواهد شد و علاوه براین احتمال عود پس از جراحی نیر ممکن است افزایش یابد در صورتیکه پزشک متخصص و مجرب هموروئید جراحی نماید احتمال عود زیر 2 درصد خواهد شد.

کلینیک لیزر شفا مرکز تخصصی جراحی با لیزر هموروئید

دکتر داود تاج بخش از سال 1382 به بعد تصمیم گرفتند یک کلینیک خصوصی تاسیس کرده و فعالیت هایی که تا به حال در بخش عمومی بوده را در بخش خصوصی از لیزر و درمان بیماریهای نشیمنگاه استفاده نمایند. این کلینیک فقط و فقط بر روی بیماری های مقعدی تمرکز داشته و تمامی متخصصین در این رابطه دور یکدیگر گرد آمده اند. این در صورتی است که برخی از کلینیک ها گهگاهی بیماری های مقعد هم جراحی میکند.

میزان تجربه بسیار بالا کلینیک شفا در لیزر هموروئید

جالب است بدانید که یک جراحی عمومی ممکن است در سال؛ 10جراحی بواسیر یا هموروئید خارجی انجام دهد اما کلینیک لیزر شفا به طور متوسط در ماه حدود 70 الی 150 مورد از این موارد بیماران را درمان می نمایند. چیزی در حدود 400 تا 600 مورد مشابه در ماه ویزیت می شوند که خود این امر سبب می شود تا پزشکان این مجموعه بعد از مدتی در مورد این نوع بیماریها تجربه عملی خیلی بهتری کسب نماید، هر مریضی را متناسب با موقعیت بیماریش و وضعیت بیماریش معالجه نموده و در نتیجه کارها بسیار تخصصی تر و بهتر می باشند.

درمان درد و خونریزی مقعد با لیزر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

از راست به چپ به ما امتیاز دهید.

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای‌ها: 1

بدون امتیاز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
تماس با ما مسیریابی