درمان سریع و قطعی فیستول مقعد با راحتی کامل | لیزر شفا
درمان سریع و قطعی فیستول مقعد

در حال حاضر روش قطعی و سریع درمان فیستول مقعد جراحی و لیزر است. اما اگر پرسش به اینصورت مطرح شود که درمان سریع و راحت آن وقت قطعا تنها راه جراحی لیزر خواهد بود.

اما درمان دارویی، درمان خانگی و تغذیه به عنوان یک روش درمانی قطعی و موثر برای درمان این بیماری به حساب نمی آیند ولی تاثیر زیادی در روند درمان بیماری و کاهش علائم و نشانه های آن دارند.

درمان فیستول مقعد با لیزر

لیزر یک روش درمانی موثر، بدون بازگشت و محبوب است زیرا این روش درمانی هیچ یک از عوارض روش های قدیمی را ندارد و درمان بدون درد و خونریزی انجام می گیرد.
در روش درمانی با لیزر از بی حسی موضعی استفاده می شود. در صورتی که بیمار مشکلات عمومی نداشته باشد، می تواند بلافاصله پس از درمان، از بیمارستان مرخص شود. دوره نقاهت، درد و عوارض این درمان نسبت به جراحی های سنتی بسیار کم است.

درمان فیستول مقعدی

درمان دارویی فیستول مقعد

در حال حاضر برای درمان فیستول با دارو هیچ داروی موثری شناخته نشده است. اما داروهایی که برای بیماران مبتلا به فیستول تجویز می شوند برای کاهش علائم و نشانه های بیماری مانند درد و عفونت موثرند.

پرسش های مرتبط با درمان سریع فیستول مقعد

[sc_fs_multi_faq headline-0=”h3″ question-0=”سریع ترین روش های درمان فیستول چه روشهایی هستند؟” answer-0=”قطعا سریعترین روش درمان جراحی با تیغ و جراحی با لیزر می باشد” image-0=”” headline-1=”h3″ question-1=”راحت ترین روش و سریع ترین روش چه روشی هست؟” answer-1=”در پاسخ به این پرسش می توان گفت درمان با لیزر هم سریع بوده و هم بسیار راحت تر از جراحی سنتی برای بیمار می باشد” image-1=”” count=”2″ html=”true” css_class=””]